Friday, April 19, 2019

κελλη χωριο

online movies tv me
βελτιωση φωτισμου αυτοκινητου

Tι είναι, όμως το «vertigo», που κατά τους ειδικούς θεωρείται πιθανότερο σενάριο, καθώς σε περίπτωση μηχανικής βλάβης ο πιλότος πιθανότατα να είχε προλάβει να αντιδράσει και να χρησιμοποιήσει το εκτινασσόμενο κάθισμα;


https://zdozrzns.blogspot.com/2019/03/blog-post_97.html

«Vertigo»


Ο «χωρικός αποπροσανατολισμός» αποτελεί τον μεγαλύτερο κίνδυνο που παραμονεύει για τους πιλότους, ειδικά των μαχητικών αεροσκαφών. Είναι ο ύπουλος κίνδυνος που κρύβεται στα κόπκιτ των αεροσκαφών και αποτελεί «εφιάλτη» για τους πιλότους των μαχητικών αεροσκαφών που κινούνται σε μεγάλες ταχύτητες.


Ο «χωρικός αποπροσανατολισμός» αποτελεί αιτία για πολλές αεροπορικές τραγωδίες. Ουσιαστικά πρόκειται για την απώλεια του σημείου αναφοράς στο χώρο και την αντικατάσταση της πραγματικότητας με μια παραίσθηση του πιλότου για το πού βρίσκεται και πού πηγαίνει.


Προκύπτει όταν τα οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνουμε δε συνάδουν με τα ερεθίσματα που παράγονται μέσα στο αυτί. Εκεί βρίσκονται δύο ημικυκλικά κανάλια (σαν κοχλίες, το ένα κάθετο στο άλλο), τα οποία αποτελούν - μαζί με το μυοσκελετικό ιστό - τους αισθητήρες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και κατεύθυνσης.


Το φαινόμενο δημιουργείται συνήθως ύστερα από απότομες στροφές με μεγάλη ταχύτητα και ευδοκιμεί σε πτήσεις με χαμηλή ορατότητα: είτε νύχτα, είτε - ακόμη πιο εύκολα - μέσα σε νέφωση. Είναι η στιγμή που αυξάνονται οι πιθανότητες για τη λήψη αντικρουόμενων πληροφοριών.


Τα ερεθίσματα από το οπτικό νεύρο μπορεί να σου δίνουν την αίσθηση ότι είσαι οριζόντια, αλλά το αυτί να σε «πληροφορεί» ότι στρίβεις. Όπως επίσης να είσαι σε ευθεία πτήση, αλλά να νομίζεις ότι ανεβαίνεις ή κατεβαίνεις.


Έτσι προκύπτει ο «χωρικός αποπροσανατολισμός». Μία βραχυκύκλωση του συστήματος διασύνδεσης των αισθητήρων, με πολύ πιθανό σύμπτωμα τη ζαλάδα.


Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο πιλότος είναι να ανοιγοκλείσει τα μάτια του, σε μια προσπάθεια ταύτισης των αισθητήρων.



κελλη χωριο
κελλη χωριο
https://owahjrwy.blogspot.com/2019/04/blog-post_95.html

No comments:

Post a Comment