Η Ιταλική ομάδα έδειξε ότι αντιμετωπίζει προβλήματα στους τελευταίους αγώνες με τη μηχανή του μονοθεσίου της. Αμέσως μετά την εκκίνηση ο Φέτελ ενημέρωσε τους μηχανικούς της Ferrari ότι χάνει ισχύ (το πρόβλημα παρουσιάστηκε από το γύρο παράταξης) και συνέχισε να οδηγά, βλέποντας τους άλλους πιλότους να τον προσπερνούν με ευκολία (μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας από την έξοδο του Κάρλος Σάινθ). Στον 5ο γύρο εγκατέλειψε...
https://naygrgqk.blogspot.com/2019/05/blog-post_87.html
(Μόνο στην εκκίνηση ο Φέτελ ήταν σε απόσταση αναπνοής από τον πρώτο Χάμιλτον - Πηγή: REUTERS / TORU HANAI)
Έμεινε ο Χάμιλτον να παλεύει με τις Red Bull και ήταν θέμα στρατηγικής επιλογής ελαστικών. Ο Φερστάπεν πέρασε για λίγο μπροστά, αλλά και πάλι η Mercedes είχε την απάντηση, βγάζοντας τον Βρετανό εκ νέου πρώτο. Ο Ολλανδός πιλότος πίεσε μέχρι το τέλος με τη διαφορά να πέφτει και κάτω από το δευτερόλεπτο, αλλά ο Χάμιλτον άντεξε (παρά τις φουσκάλες στα ελαστικά του) και πήρε τη νίκη. Φερστάπεν και Ρικιάρντο (για πρώτη φορά στην καριέρα του) ανέβηκαν μαζί του στο πόντιουμ.
μμμ απεργια 3 δεκεμβριου 2015
SOUND ON
— Formula 1 (@F1) 8 Οκτωβρίου 2017
"Get in there, Lewis boy"
That winning moment for @LewisHamilton at the #JapaneseGP ?? pic.twitter.com/asay26NiWu
το ρημα be
το ρημα be
γραναδα φωτογραφιες
https://xzbyzifn.blogspot.com/2019/05/blog-post_108.html
No comments:
Post a Comment